gratis-tjek-hjemmeside

Få et GRATIS tjek af hjemmesiden

Er din hjemmeside lidt “grå og kedelig” som i billedet øverst på siden, kunne det være, at du skulle have en ny hjemmeside med et mere “klart” indhold, som, udover det visuelle spændende design, også gør dine potentielle kunder nysgerrige på dine produkter eller serviceydelser. Vigtige ting en hjemmeside SKAL opfylde for at få succes (læs: nye kunder).

 

Kan dine kunder ikke finde din hjemmeside med Google (på side et og helst i toppen) når de søger efter hjemmesiden eller værre endnu, kommer dine produkter heller ikke frem på Google, når de søger efter dem? Hvis nej, så trænger din hjemmeside til en “make over”.

 

En søgemaskineoptimering kan være en af løsningerne på den lange bane. Det tager nogle uger, måske et par måneder, før en organisk søgemaskineoptimering (SEO) slår igennem. Skal du være synlig “nu og her”, så er det Google Adwords, vi skal arbejde med. Det er de annoncer, der altid ligger øverst på Google. Dem kan man “tænde og slukke” for efter behov og efter økonomi

Ja tak, jeg vil gerne have et
GRATIS tjek af min hjemmeside

Google stiller mere end 200 forskellige krav til din hjemmeside, så der er noget at holde øje med. Vi tjekker GRATIS din hjemmeside for de mest basale ting, så du får et overbliksbillede af tilstanden på din hjemmeside. Man kan sammenligne det lidt med et energitjek af dit hus, men i stedet for at varmen siver ud, mister du kunder.

 

Mange andre webbureauer forlanger ofte mange oplysninger og tilbyder at vende tilbage med en rapport. Det har vi valgt at springe over for at spare din tid. Det eneste, du bliver nødt til, er at udfylde den lille formular øverst på siden, for vi skal jo trods alt kunne komme i kontakt med dig. Vi skal også have din web-adresse for at kunne udføre et GRATIS tjek af hjemmesiden. Når vi her set den igennem og testet den, ringer vi til dig og forklarer på almindeligt dansk (det kan være, vi får brugt et eller to “mærkelige” ord), så du kan forstå, hvad vi mener. Vi sætter en stor ære i at vores kunder ved, hvad vi snakker om og forstår det, vi siger.